Tranferde idrara sikışık olmaniz gerekir simdidem soyliyim ben baya cok su icmisim idrara cik dediler biraz istersin ama ben gitmedim tranferden sonra oyle sancı vurduki 20dk yatmam gerekiyordu dayanamadim 10dk snra tuvalete gittim o yuzden asiri sıkışık olma gerci doktor soyluyor zaten