haticerabia45 valla kıyafet yıka ütüle işlerini bitirdim bebek bezi bir paket,emzik,birde küçük biberon aldım.onun haricinde kıyafet bilerek almadım abisinden kalan birsuru kıyafet i var verenler de oldu saolsun..islak mendil indirimdeyken aldım köşeye koydum.bugunde camları sildim üç odayı süpürdü m yoruldum birazdan çamaşır katliyacagim 🤪