Herkese merhaba
Haftaya kız kardeşimin düğünü var ve ben ne giyicem bulamıyorum hamile abiyeleri baktım trendyoldan falan hiç ama hiç güzel şeyler yok benim de sadece göbüş var diyorum ki normal abiye alayım hani göğüs altı bol olanlar varya büyük alıp biraz daraltsam üstüme göre yapsam nasıl olur bir fikri olan var mı ? 🤷🤤