moom222 Kızlar bEbek için sola yatıyorum hep ama artık sırtım.agriyor aşırı derec de sags yatsam içim rahat etmiyor yüz üstü sırt üstü zaten yatmiyorim.ama solada yatttigimda çok ağrım oluyor ne yapicam ben sekizden beri ayaktayım rahat edemedim
nuhunannesi42 moom222 37 haftalık gebeyim. Sırt üstü yatıyorum sağa solada yatıyorum hiç bir sukinti olmadı bu zaman kadar 🙄
FHKK moom222 sağa yatınca için neden rahat etmiyor canım ? Bacak arana yastık koyarak yatmayı dene daha rahat edersin
Elvanguzel moom222 hamile yastığı kullanabilirsin cnm daha sert zeminde bacak arasını doldurarak veya yarı oturur pozisyonda sola yatmak da rahatlatıyor bende başından beri sola yatiyorum böbreğim de büyüme olduğu için maalesef
altnbebek moom222 bende öyleyim sıcak ayrı bi yerden basıyor hafif dönüyorum alt taraftan tekmelerini hissedince sıkıştırdığımı düşünüp düz yatmaya çalışıyorum sonra bacaaklarımın arasına yumuşak yastık koyuyorum birde bakmışım ki dalmışım😀😀
moom222 nuhunannesi42 cnm ne kadar süre yaratıyorsun sağa bazen sırt üstü yatiyorum hafif sağa sola dönük şekilde olmuyor cnku hep sola
Deletedmom83940 nuhunannesi42 sırt üstü yatman tehlikeli organlar baskı yapıyor artık o haftalarda kalp atışın kan akışın zayıflar sırt üstü yapmamaya çalış
mimar_anne Ay bende aynıyım 8 haftalığım kan ve oksijen akışı olsun diye sürekli sol tarafa yatıyorum çürüdü artık arada düz yatarak dinleniyorum ben tabi senin haftan daha ileri de arada sağ tarafına yat 5dk dinlen tekrar sol yap bence
moom222 mimar_anne cnm sen 24 haftaya kadar yüz üstü olmamak şartıyla istedgn tarafa yat istedgn kadar 24 den sonra sola yatmaya çalış haftan çok erken korkma bn24e kadar yattım istedgm gb
Deletedmom83940 mimar_anne bizim için şu an bişey farketmiyor canım bebek daha küçük olduğu için ben sağıma da yatıyorum soluma da
moom222 Deletedmom83940 sırt üstü tm yatamiyorum cnm zaten korkuyorum hafif sağa yada sola dönük yatıyorum TM sağ yada sol yarışı yapmıyorum ayaklarının altına yastık koydum sırtımı da desteklucek bı yastık koydum artık iki ay daha sabır
moom222 FHKK sağa yatmak kan akudibi zayflatir demişlerdi kuzum ondan çocuğun gunahn girmiyim rahat nefes alamazsa dye endişe ettim
mimar_anne Deletedmom83940 ay bende pıhtılaşma da var ya korkuyorum kan oksijen gitmez diye riske atamıyorum canım
Deletedmom83940 moom222 canım sana demedim zaten diğer arkadaşa söyledim sırt üstü de yatıyormuş ya yapmaması gerekiyor
FHKK moom222 canım ama senin rahatlığın da önemli ben uykuda bazen dönüyorum sağıma öylede rahat oluyor ama sol daha rahat eşimde bana kızıyor sağına yat sola yatmak günah diye 🤭
EzgiiCND moom222 sağa veya sola yatmanda bir sıkıntı yok sadece çoğunluk olarak sol tarafa yatmaya özen göstermelisin sırtını bir yastıkla destekleyip hafif üzerine doğru yatabilirsin amaç tamamen sırt üstü yatmamak eğer hala rahatsız hissediyorsan kendini buna uygun hamile yastıkları var bunları tercih edebilirsin 😊😊
moom222 FHKK aynı bnm eşim vallahi ya sağa yatmk anladık güzelde bebek için mecbur sola 😅😅😅 bnde sağa çok rahat yatıyorum kız sol dahc rahat degilim