defneninannesi44 Fatoscecen benim doktorum 38. Haftada çatı muayenesi yapıp karar vereceğiz demişti ama muayene yapamadan 38+1 de sancım geldi sancıyla gittim kontrolsüz bağırdığım için sezeryana aldılar acil zaten kakasını yapmış ciğerlerine kadar gitmiş 17 mayısta doğum yaptım ☺️
_akalin3 Fatoscecen ya ortalama ilk gebelikse 39 -40 kadar bekleniyor hıc acılma yoksa bebekde kıloluysa sezaryen onerıyolar ama bebek normal kıloda be bebek asagıda hafıfda olsa acılma varsa 41-42 kadar bekleyen gene var
Nurrrtkn42 Fatoscecen hiç sancım yoktu suyum geldi suni sancıyla 2 Haziran’da normal doğum oldu canım bizimki
Hazalaskin Fatoscecen valla bizimki tercih sunmadı 😂 ben zaten normal Doğum istiyodum bebekte yada annede risk olmadıkça Sezeryan yapmıyorım dedi doktorum şimdi 40+2 tim 3 cm açıklık düzensiz sancı ile bekliyorum suyum gelirse yada sancım sıklaşınca gidip doğurcam inşallah
Sevgikara 39+3 teyim hiçbir bilgim yok ağrım tutup gittiğimde orda öğreneceğim normal olup olmadığını veya sezeryani hayırlısıyla bekliyorum 40 haftalıkken kontrole gidicem ama o zaman sormayı dusunuyorum
Mutluhatun Fatoscecen 35. Haftada ağrım olduğu için nst ye girdim sancı çıktı Sancı çıkınca 38 de yapması gereken çatı muayenesini 35 te yaptı 1 cm açılma ve rahim duvarında incelme varmış Normal doğuma müsait olduğumu bu şekilde öğrendim