Elifkiraz
Akşam 9dan beri sancım var sabaha kadar bekledim saat sabah 9 oldu sancılar iyice arttı dayanamayıp hastaneye gittim bu gün doğururum diye beklerken nstde hiç sancı çıkmadı ama sancım çok kötü sizinde başına gelen varmı ne zmann doğururum acaba ??😔😔