_akalin3 Kızlar Tuncay doktorumun ismi benim ilk oglumun 2 ismi var ve iki ismee tovbe etmiştim ama kız kardeşinde Tuncay cok agır ondan yanına mutlaka Efe koy dedimkararsız kaldım sizce
_akalin3 Hande1nur doktorum cok iyi yani ondan böyle ilk günden beri istiyorum isim güzellipinden değilde doktorumun karekterinden
Hande1nur _akalin3 sen bilirsin tabi,benim doktorumda çok iyi çok severim ama neden doktorumun ismini koyayım diye dusundum şimdi 😁 İçinden ne geliyorsa öyle koy o halde
Ymavi96 Tek isim neden ağır olsun ya?. Şahsi fikrim tek isim her zaman en güzeli. Bu benim fikrim tabii ve Tuncay da tek başına çok güzel.
Ymavi96 _akalin3 Anladım canım ama Tuncay tek başına güzel bence. Benim bi arkadşım Yahya koymuştu mesela. Sağlıkla büyüsün inşallah en önemlisi o