Kızlar benim de eylüle denk geliyor doğumum. Ben de puset+baston düşündüm ama güvenilir olmaz beraber kullanımı dediler. Her markada yok çünkü baston arabaya uyumlu puset. Bir de seyi dusundum evet cikarmayiz diyoruz ama yenidoganlarin bir sürü hastane kontroluydu aşısıydı dışarıda isleri oluyor. O zaman da tek pusette zorlanirim diye düşündüm. Travel alacak gibiyim o yüzden mantıklı mı sizce kararsızım?