Merhaba 18+1 haftalık hamileyim. Kızım olacağını öğrendim. Eskiden beri Nil ismini çok beğeniyorum ama çok kısa geliyor. Yanına bir isim daha eklemek istiyorum. Eşim İpek ismini beğeniyor. Nil İpek ya da İpek Nil mi sizce? Ya da başka bir önerisi olan varsa yazarsa sevinirim 😊