Edanurkeskin ilk ogluma evlendikten hemen sonra hamile kaldım o zaman hiçbir sorunum yoktu 3 yıl sonra tekrar istedim ama 1 yıl olmadi. Ovülasyonla 8 ay denedim yine olmadı sonra rahim filmi çekindim bi sorun çıkmadı orda da ama bende lh yüksekti zaten lh yüksekliği yumurta tembelliği ve kalitesizligi demek oluyor benim sag yumurtalık öyleydi. En son doktor aşılama dedi o ay çok dua ettim normal yollarla kalayım diye sadece ovulasyon testiyle takip ettim ve o ay hamile kaldım hem de sağ yumurtaliktan doktor bile şaşırmıştı