6+0 hamileyim birkaç gündür ara sıra gelen sarımsı kokusuz ve kaşıntısız akıntım var bu durum normal mi doktor kontrolüne gitmeme 15 gün var neredeyse planlı bi gebelikti, daha önce muayane olmuştum ama doktor gayet sağlıklı olduğumu söylemişti beklemelimiyim doktoramı gitmeliyim sizce