Perşembe günü çam sakuraya gittim muayene için ilk defa sedye odasında örtü yok jeli sürdükten sonra peçete vermiyorlar silmek için en kötüsü odada çatal yok çıkmak için 😂😂😂 nasıl güzel hastane benim şansmamı anlamadım 🤷♀️ 30 haftadayım Normalde hep özele gidiyorum plesanta previa teşhisi koydular mecbur gittim birde doğum orda yap diyorlar sinirlerim bozuldu hayırlısı diyelim BNde güzel anıları olanları bekleyeyim burda 😅