Kızlar merhaba daha önce de yazdım bir kızım var be doğuya evliyim saçma sapan bir erkek çocuk aşkı var eşimin ailesinden 14+4 üz şuan dün gittik doktora cinsiyetine kız dedi gelen hafta kız hissediyorum dedim diye bi tepki gösterdiler öfff kendime kızıyorum asla cinsyeti önemseyecek biri değilim bu tavırları strese sokuyor beni 🤯🤯