askbebegimmmmmm Merhabalar bugün tam 20+1’ iz fakat ben hala bebeğimin hareketlerini hissetmiyorum neden olabilir ilk gebeliğim 🐣
Mucizeminnos askbebegimmmmmm ilk gebelikte 24 e kadar yolu varmış içiniz rahat olsun zamanı var daha herkes aynı haftalarda hissedemiyo normal bi durum 🌸
MerveEbru askbebegimmmmmm canım ben hissediyordum senin haftanda ama bebek çok az hareket ediyor zaten o haftalarda çok bi hareket beklememek lazım
Damladamla123 askbebegimmmmmm Ben de 19um 20 olacak neredeyse çok az hissettim hissedemiyorum bazıları 13. haftada hissettim bilmem ne yazınca korkuyorum.
aslansmommm askbebegimmmmmm bazen kilonuz,bebeğin sırtı dönük olması vs gibi şeyler geç hissedilmesine sebep oluyormuş öyle okumuştum çikolata yiyip sola dogru yatıp elinizle karnınızı okşayın işe yarayacagını düşünüyorum 🥰
Yildizparlak askbebegimmmmmm canım ben 21+2 yım halen tam bebek mi bilmiyorum bir kaç gündür içimde balon patladığını hissediyorum sanki benimde ilkk
Limonzeytin askbebegimmmmmm çok uyuyolar o haftalarda 20 saat falan düzensz oluyo hateketleri genelde 24 ten itibaren düzene girer güçlü hissedersnz 24 e kadar bekleyn diyolar genelde herkesin bünyesi farklı o yzden herkes farklı zamanlarda hissediyo😊