Siddetli kasık agrisi hamilelik belirtisimi?
Emos07 ne belirtisi kız doğumun mu yoksa hamileliğin mi
Emos07 tek başına bir belirti sayılmaz olabilir de olmayabilir de. Umarım vardır🌼
Sehrbnon12 hamilelik
Emos07 adetin gecikti mi canım peki
Nnanaa ara ara bas ağrısı, yorgunluk uyku hali, kasık ağrısı bilmiyorum bi kararsiz kaldim🌸
Sehrbnon12 12 gün var
Emos07 çok erken bence gebelik belirtisi demek için. belki yumurtlama olablir
Emos07 daha varmış canım
Emos07 benim öyleydi.Vardır inşallah 🤲🏻
Deletedmom_78 ama inşallah vardır bebek istediğimiz için her belirtiyi ona bağlıyoruz🌺
Deletedmom_78 ayy gerceekkten insan direk onu dusunuyoo🌸
bimihman insallah🌸