EmirinBusrasi yenidoğan bebek zaten uyur ve uyurken emer. 36 günlük bebeğim var çok şükür sarılık geçirmedik. 1 aya kadar neredeyse gece gündüz 2 saatte bir emzirdim. Sizde 1 saatte bir emzirin derim, tanıdığım öyle yapmıştı. Doktorum gündüzleri 4 geceleri 3 saatte emzirebilirsin artık dedi ama ben hala gündüzleri 2 geceleri 3 saatte emziriyorum korkudan. Gerekirse zorla uyandır. Ayağına çok hafif hafif bastır, burnunu okşa, altını aç gerekirse üzerini çıkar. Tabi uyurken emmiyorsa