İlk etapta sütün öyle aman aman gelmesi beklenmiyor zaten ki bebeğin midesi de çok küçük olduğu için damla damla da gelse yeterli demişti benim doktorum. Ben biraz evham yapmıştım sütüm çok az acaba mama mı verseniz demiştim doğum yaptığım gece. Çünkü oğlumda gece ağlayınca hemen hemşireler mama getirmişti. Ama kızımın doğumunda hemşire göğsüme baktı sıkınca süt geldiğini görünce, annesi damla damla gelecek tabi ki daha bugün doğum yaptın zaten bebeğin de öyle foşur foşur süte ihtiyacı yok her istediğinde emzir ki sütün artsın demişti. Ben de dinledim ve hiç mama vermedim üçüncü günün sonunda artık göğsümde süt sızısını fazlasıyla hissetmeye başladım ve sağınca da tatmin edecek kadar sütümün çıktığını gördüm rahatladım☺️