Herkeze merhaba 6. Haftamin sonlarinda cok buyuk bi kanama yaşamıstim. O zamnda uykumun arasinda bir islaklik hissetmistim. Bu sabahta islandigimi hissettim. Uyandim. Ustum basım batmiş.yatağa gecmiş Baya cok gelmişti. Ama rengi resmen sim siyah gibi. Sildikçe kahverengi oldugu belli oluyor. Renginin fitille alakası olabilirmi ? Kanamamidir bu ? Hastaneye gitmelimiyim ? Salı günüde yine sabah hafif lekeler geldi gittim doktora bebegime baktı.durumu iyi İçeride biriken eski kandir dedi. Su an gitmelimiyim bilmiyorum. Daha önceki kanamamda leke gelmisti evden hastane icinçiktim tam kapidan dışarı çiktim. Bardaktan boşalırcasına boşalmaya baslamisti.