Merhaba canım anneler, anne olmak isteyenler 💜Geçen pazartesi ilk gebeliği öğrendiğimde beta 475 ti ama doktor kese için erken Rahim duvarı kalınlaşmış beslenme yeri olmş dedi. İçim rahat etmedi ertesi gün yine beta baktırdım 708 çıktı çarşamba da kese için gidicem sizce değer artışı iyi mi 💜