Baharun2 Kızlar Hipp in içinde ağır kurşun ve arsenik oldugunu duydum, ama kilo almasına yardımcı oluyomuş sanırım.Bebelac da daha az gaz yapıyormuş.Bi fikri olanlar var mı ? 🤔🤔🤔
Damlarslan Baharun2 bebelac gold kullanıyorum ben doğduğundan beri beni hiç emmedi maalesef memnunuz şuanlık bağırsaklarını çalıştırıyo en azından
ElifKarata Baharun2 canm inanmıyorum öyle birşey olduğuna ya arsenikle ağır kursunun ne işi var bitkisel zaten Hipp ve sma ikisinden biri tercihim yalandır bence o
Beybikaplan Doktor tavsiyesi ile evolvia aldım. Henüz kullanmadık hastane çantasında bulunsun dedim ama yeğenim ek gıdaya geçinceye kadar anne sütü yanında evolvia aldı tosbik bi bebek tavsiye ederim :)
Baharun2 ElifKarata nette fln da öyle yazınca,acaba dedim 😐 inşallah gerek kalmaz mamaya sma çok pahalı 🤦🏻♀️
ElifKarata Baharun2 fiyatlarına bakmamıştım canm ama en cok onları duydum annelerden . İnsalalh mamaya gerek kalmaz dediğin gibi