Kızlar 5 gibi nişanim geldi kanlı bir akintitdevamibda geldi. Sanki gece azıcık suyum da geldi ama onu çok anlamadım benbi anda tutamadım yarım çay bardağı kadar aktı çiş sandım. Nişan ondan sonra geldi ama. Bide bebeğim kanala inmemisti ben hala yukarıda hissediyorum bebeği böyle bir şey olabilir mi? Nişan geldikten sonra bebek hala yukarda olabilir mi acaba? Hastaneye gitmedim sancıyi bekliyorum gitmem gerekiyor mu?