Nurdanhldz Feyzaerturk inşallah sağlıkla gelsin benimde erken doğum riskim var doktor gerin dogurabilirsin dedi ama şuan evdeyiz yatıyoruz hep 😅
Feyzaerturk Nurdanhldz Benimde gece sancım çıktı bebek hareketlerindede azalma olunca takip için yatış verdiler bizde hastanede yatıyoruz şuan 😢
Elvanguzel 3prens71 yaaa bugün tam 25 haftalık olduk😍 İkili rakamlara düşmeyi heyecanla bekliyorum ondan sonrası daha hızlı geçiyor 🥰🤗