Meraba arkadaşlar bebeğim 1 aylık, bu zamana kadar anne sütü ile beslendi. Dünde kilosuna baktık 1 kilo almış. Her beslemeden sonra bebeğim uyuyor ama her gün kurulu saat gibi akşam beş altı civarı memede uyumuyor ve saatlerce uyumuyor, bugünde gece 1.30 a kadar uyumadı. Memede kavga ediyor, süt yokmuş gibi. Akşamları sütün azaldığını gelmediğini hissediyorum. Bunun sebebi ne olabilir? Bunu yaşayan anneler var mı? Lütfen yardım edin. Sıkıntısı ne çözemiyorum belkide sütüm var açlık değil gaz anlamıyorum..