AnneTanesi Kızlar 16+1 haftalık olduk. El ve ayaklarımda özellikle damarların geçtiği yerlerde deli gibi bir kaşıntı söz konusu ve bir iki gündür devam ediyor. Bunu yaşayan oldu mu?
Dark AnneTanesi haftaniz küçük ama karaciğer enzimlerine ve safra asitlerine baktırın. Doktora söyleyin bu durumu. Kolestaz olabilir, yada alerji olabilir
Sibelblby AnneTanesi 36 haftadayım aşırı bir kaşıntı oluyo bende de kanatıyorum resmen o derece uyku uyuyamıyorum 😔
AnneTanesi Sibelblby eğer karın etrafıysa o göbişin büyümesinden kaynaklı ama el ayak gibi belli yerlerdeyse doktora mutlaka söyleyin. Benim pazartesi günü karaciğer testim yapılacak. Umarım kötü bir şey çıkmaz.
AnneTanesi Sibelblby bende doktora gittim kan değerlerim normal cildiyeye yönlendirdi. Yağlanmadan dolayı diyip ilaç mı verdiler