Gecmıs olsun bencede ateş varsa acile gidin iğnenin zararı olmaz ama ateş varsa onun yan etkisi olur yani parolde için bence alerjınız yoksa o haps onunda ateş düşürücü etkisi var bebegede bir zararı yok kolda agrı yapar ama ateşi bende yeni duydum belki vucdunuz antikor ürettiği için ateşiniz cıkmıstır ama doktora gıdın bence