Hylbkt06 Kızlar bebek hareket ederken rahim bölgesine ağrı girip çıkıyor o ağrı girerken böyle sanki suyum patlıycak gibi oluyor bu yalancı sancı veya kasılma falan mı normal midir acaba
bahar_ayax Hylbkt06 merhaba cnm bnm deoyle bebek hareket ederken hep olmuyo dun 2 3 defa oldu hareket ederken karnından vajinama kadar agrı giriyo ve idrarımı geliyor
ilkkalpatisi Aynısı bende oldu 35+2 de sancı mı bilmiyorum bende ama sancı belden vururmuş sanırım değil