Arkadaşlar 2 yıldır çocuğumuz olmuyor. Eşimle doktora gittik eşimde sperm ileri harekette düşüklük çıktı. %18 filan. Sonra bı fitoterapistle birlikte bitkisel seylere başladık. Arı sütü balı karisimi yedi propolis yani çörek otu tableti omega3 ve bundan sonra sperm testi verdiğinde %43 ileri hareket çıktı. Ben nasıl bı üzüntü bildiğim için belki birilerine de şifa için vesile olurum diye düşündüm. Şifa Rabbimden