amineh58 nilin_annesi34 ben yurtdisindayim ursofalk ilacin ismi ama hafifketti azicik tam gecirmedi kaşintilarimi
Qwwertyvjh nilin_annesi34 benimde gögüslerimin altı göbeğimin o gögüs kısmı üst kısmı kaşınıyo hatta baya kızarıyor ama benimki sanırım pişik gbi bişi oluyo gögüslerim göbeğim byüdü orası hava almıyo gnde artık 2 kere duş alıyorum su kurbası gbi oldum
Liva2013 nilin_annesi34 aman demeyin öyle nasıl bir illet olduğunu bilmiyorsunuz 1 aydır ne çektiğimi ben biliyorum atlatıyorum inşallah ama bu hastalıgı 2 3 yıl çeken var allah korusun rabbim düşmanıma vermesin 😔
nilin_annesi34 Eslem3543 Canım çok kaşınıyorum her geçen an daha da artıyor 😔😔😔 37.haftada doğuma alalım dedi doktorum
Eslem3543 nilin_annesi34 kiyamam zaten ilerleme durumunda erken dogimla sonuclaniyor allahtan haftan büyük saglikli olsunda erken dogsun toparlar kendini sen hic üzülme stres yapma 🙂
nilin_annesi34 Eslem3543 İnşallah canım 🙏 35+2 deyiz 2700 kg 46 cm doktorum durumu iyi keyfi yerinde dedi çok şükür 😇
Kbr2525 Malesef bende 34 haftalık aynı problem ayak üstlerim pul pul döküyor öyle tatlı kaşınıyor ki kaşımamak uyanmamak elde değil 😏😒