Kendi yasadigim olayi anlatayim benimde var kasintilarim bende tesadufen burda gordum bi post acmislardi gebelik kolestazi diye bisey varmis o olabilir diye okudum doktoruma tahlil yaptirdim var denildi dahiliyeye ggittim degerler cok yuksek degil denildi dun yine doktordaydim bu sefe şekerin biraz yuksek oda kasinti yapar dedi anlamadım bende simdi diyet yapiyorum sende mumkun mertebe en yakin zamanda bi dahiliyeye git tahlil yaptir cnm yada mumkunse doktoruna daniş 🙂 kolestazda sadece kasinti oluyor kizariklik veya döküntü olmuyor.