Ffatma hiç hevesiniz kaçmasın bnde 7-8 sene önce almıstm o zman kolaydı ve ben yinede direksiyon sınavında kaldım 😂 uzun bir süre ehliyet cüzdanımda yattı evlenince eşim hemen araba almak istedi bebek olursa falan diye 5-6 saat direksiyon kursuna gittim 3 senedir aktif bir şekilde kullanıyorum ve inanılmaz rahatlık şimdi bebeğimiz gelecek acil durum vs hiç eşimi beklemeden tüm ihtiyaçlarımı hallediyorm. Alın dursun ne zman işe yarayacağı hiç belli olmaz☺️