Kızlar 36+4 haftalığım. Bugün ilk defa ilginç bişey aşerdim.Yakında doğacak olan oğluma duvar rafı söylemiştim, raf kargoyla bugün geldi. Mdf tahta idi. Tahta o kadar güzel kokuyordu ki en az 3 dk kokusunu içime çektim sanki yıllarıdır bu kokuya hasret kalmışım gibi, bir de kokusuda güzel olduğu İçin canım çekti biraz ısırdım tahtanın ucundan🙈 çok tuhafıma gitti. Daha önce böyle bişey hiç yapmamıştım. Kiraz ve kestane aşermiştim ama tahta çok tuhaf oldu.