TeoMom Pek zannetmemekle birlikte cinsiyet tahmini yapılabilir mi acaba 11+4 olduk doktorumuz blr şey demedi sormadım ben de sanırım totosunu dönmüş ama bir şansımı deneyeyim dedim😅
SummBull Bana da erkek gibi geldi tatlışım. 😘 Bu arada 11+4 cinsiyet belli oluyor mu ya. Jdjdn Ben de 11+4 oldum 😘🥰
TeoMom SummBull Bazıları öğrenmiş doktorları söylemiş ya ama benim bebişe bir yorum yok daha o yüzden böyle tahmin alayım dedim herhalde 1 ayı bulur kesin öğrenmem
SummBull TeoMom Sen benim ilk kontrom doktorumu görseydin. 2 aylikken hamilelik ögrendim ve kostur kostur kalp atisi dinlemeye gittik. Esimi almadi bana da kalo atisi falan dinletnedi. Saglikli dedi. 2 kab aldi. Musiat okunca gel bakalim dedi ksjsns