Sedaaa95 Ben 25+6 haftalığım dün bebek hareketlerinde azalma hatta hissetmeme yaşadım bel ağrısı üstüne birde hafif burnum kanayınca içimiz rahat etsin diye acile geldik ve sancım çıktı yatışım yapıldı şuan düzenli bebeği takip ediyorlar banada gayet normal vs diyorlardı ama şuan hastanede yatıyorum bu tarz konular bence hafife alınmamalı bi acile gitmekle bir şey kaybedilmez tedbirli olmak gerekli diye düşünüyorum belkide dün tedbir amaçlı gelmeseydim bugün farklı bir şey olabilirdi