Meltem_Akgn3 Kızlar sizin beğendiğiniz güzel erkek isimleri var mı çok kararsız kalıyorum ya kuzey aren nasıl sizce yardımcı olur musunuz 🙏
pm2008 Bence güzel 🥰 benimde oğluşuö olacak bizde Musab Emin yada Musab Ensar düşünüyoruz 🙈🥰🥰🥰
paksudemirbas Merveofs bizde Muaz düşünüyoruz inşAllah bi aksilik olmazsa gerçi Zeyd ismini de çok beğeniyorum kararsızım 🙈
Sumeyye_ylmz Bizde kuzey arel koymayı düşünüyoruz ama çok kararsızız canım daha net değil . Bu sene arel arden aren çok tercih ediliyor sanırım 😊
Meltem_Akgn3 Sumeyye_ylmz aynen ortak isimlermiş bide erkek ismi bulmak çok zor ya 32 hafta olcaz hala ismi yok hep eski isimler var erkekte
Merveofs Meltem_Akgn3 1.Korunan, sığınan. 2. Çok aziz, izzet sahibi, saygı uyandıran, kıymetli, muhterem, sevgili. Muaz b. Cebel, sahabeden.
Pelinakcn Meltem_Akgn3 biz Yaman koyacağız kısmetse💙 ama ben Mete, Yiğit ve Yağız isimlerini de çok beğeniyorum 🧿
Archenemy_56 Pelinakcn Yaman ilk oğlumun adı 😊 adı gibi Yaman oluyorlar benden söylemesi 😀 şimdi ikinci oğlum yolda ama asla isim seçemiyorum çocuk isimsiz kalacak diye korkmuyor değilim 😀
Pelinakcn Archenemy_56 ay bizde merak ediyoruz nasıl olacak diye 😅 şu an bile çok hareketli maşallah doktor bile adını Yaman koyuyosun ondan diye dalga geçiyor 🤦🏻♀️😀