Duygudgn Bizim miniş 3 kg olmuş ya sizce az mı ne yesemde büyüse azcık daha 🤗ve hala dönmemiş makat gelişiymiş son 1 hafta daha bekleyelim dedi dr döner mi ki tecrübeli annişler 🙈
Arasinannesi2 Duygudgn Bende 37+1 de gittim 3301 kg di şimdi gidicem 37+6 yim 4 cm olmuşsa açıklık yatircak doğum olcak sancim yook napcam bilmiyorum valla
Meltem35 Bizde 37+3de 3 kilo gözüküyordu ultrasyonda. Pazartesi yine kontrol var 38+3 olacak bakalım ne kadar kilo aldı. Ben artık doğurmak çok istiyorum. Herşeyi deniyorum ama doğmuyor 😯
Duygudgn Meltem35 maşallah miniğe bende istiyorum artık doğsun Perşembe’ye kadar kendi gelse diye bekliyorum 🙈 zaten ne kalıyo ki sonra 🙏🏻
Meltem35 Ben bugün 2 fincan adaçayı içtim. Şuan ufaktan kasılmalar var ama doğum ağrısı gibi değil çok hafif 😐
Arasinannesi2 Duygudgn bebeğimin kafası kanala girmiş iyice ama açıklık 1 cm hala doktor dedi büyük bir ihtimal salı gününe kadar doğurursun dedi bakalim sonumuz ne olacak
Meltem35 Adaçayı rahim kaslarını gevsetiyormus. Ben 2 gündür deniyorum. Kasılma oluyor ilk içtiğimde sonra geçiyor 😕