Nil2736 Merhaba anneler Ben aldığım herşei paketlide olsa yıkıyorum. Reflü yatağınıda yıkamak istiyorum . Kuru temizlememi verdiniz yoksa çamaşır makinesinemi attınız
Deletedmom_110 Nil2736 anne yani yatağım var nasıl yikiycam bilmiyorum ya içi elyaf olduğu için yıkayınca dağılır diye düşünüyorum yıkamadan da kullanamam bilgisi olan lütfen yazsın
Nur123aa Nil2736 canım bende çamaşır makinesine attım zaten süngerli falan kolay çıkıyor lastikli tekrar taktım hijyen açısından öyle bı yıkadım
ahenkk_1224 Nil2736 açıkçası kısa programda birsey olacağını sanmıyorum. Düşük devirde ve kısa programda yıkamayı deneyebilirsiniz. Bozulmaz inşaallah 🤷♀️
ahenkk_1224 Deletedmom_110 kısa programda düşük devirde ne olabilir ki🤔 ben de yikadim deviri düşük ve kısa programlı şekilde. Bimden almıştım anne yani yatağını
Nil2736 Deletedmom_110 babynesten bahsediorsan çamaşır makinesi 30 derece düşük devirde yıka. Kurutma makinesindedr havalandırma kısmında 20 dk falan döndür sonra koy biyere masaya falan kuruo bişe olmuo
ahenkk_1224 Deletedmom_110 yok olmadı kullandım ben baya şimdi gebeyim diğer bebeğime de kullancam inşaallah. Ama devirini düşürün ve kısa programda yıkayın 😊
Nil2736 bebekrehberi ya hiç anlamadığım işler. Balkonda yerde yıkadım die iyice kıl olurum ben. Bu konularda obsesifim.. Çamaşır makinesinden sepete koyarken bi çamaşır düşse hemn kirliye atarım. Ya da dolaptan kıyafey alırken yere düşse yine kirliye atarm. Yerlerim tertemiz hayvanm falanda yok ama yere düşen şeyi ya çöpe atmam lazm ya da yıkamam
Deletedmom_110 Nil2736 evet ondan bahseettim teşekkür ederim birisi daha demiş yıka bişey olmaz diye yıkayım o zaman yarın
Nil2736 Deletedmom_110 yıka.. İlk oğlumun babynestide yıkamştm.onu intrntten almştm özel yaptırıp. Hiçbişe olmadı Hemen hemen aynısı bime gelmiş. İkizlerim için yine aldm. Bugun yıkadm hatta. Mis gibi oldu.bozulmadı. tam kuruduğunda elimle çırpıcam hatta süper olcak İçi elyaf olam bişe yıkanınca sıkıntı olmuo. Yün olursa sıkıntı
Deletedmom_110 ahenkk_1224 ay teşekkür ederim❤️ bende yıkayım cesaret edemedim bir türlü çöp olur dedim
Nil2736 Nur123aa ahenkk_1224 Çamaşır makinem 10 kg. Evet hafif reflü yatağı. Ama sert sünger gibi ya. Yamulmazmı die düşündüm. Sıkıştırıp aticam ya Babynestten bahsetmiorm tam sünger gibi olandan bahseriorm
Deletedmom_110 Nil2736 Teşekkür ederim ❤️ yarın yıkayım hemen bende yıkanmayan tek o kalmıştı cesaret edemedim çöp olur dedim
ahenkk_1224 Nil2736 düşük devirde bence birsey olmaz ama siz bilirsiniz yine de. Elinizde yıkayın banyoda eğer makina da bozulmasından korkuyorsanız. Durulayıp balkona koyarsınız zaten havalar sıcak kurur hemencecik
Nur123aa Nil2736 tamam canim bende sevibebe nin reflü yatağı var süngerli aynı şeyden bahsediyoruz narin program da yıkanır
[silindi] Kizlar bende de babyjem’in reflu yatagi var ayni sekilde atip yikasam sorun olur mu ? Babynestten biraz daha farkli ama sanirim o
Nil2736 [silindi] işte bende bunu souorm Herkes babynest anladı benim konuyuda Sert sünger eğimli bu reflü yatağından bahsediorm
Dark [silindi] sünger olan sanırım. Bişey olmaz ama 30 derecede ve düşük devirde sıktırın. Üstende kullanma talimatı vardır zaten
Dark Nil2736 ben makineye attım defalarca. Sevi bebe reflü yatağı. Sünger olanlardan. Kılıfı çıkarıp yikadigimda oldu usenip direk attığımda. 30 derecede yıkayın çok sıktırmayin
[silindi] Nil2736 ya kilif milifda yok , onu ayakla eze eze de yikayamazsin bu arada bozulur gibi ya , bakayim internete belki bisi bulurum haber veririm sana da