Kızlar şuan 13 hafta 5 günlük hamileyim son neredeyse 1 haftadır bacaklarım çok kaşınıyor oyledi ben başta uyuz hastalığı sanmıştım belki biliyorsunuz çok yaygın neyse kan falan alındı kontrol için TSH yani halk diliyle guatr çok fazla çalışıyormuş üstünde durma amaçlı hastaneye gittim boğazının solunda 3 mm lik nodül saplanildi ve biraz araştırdım bu kaşıntı onun yüzünden miş çok kötüyüm napsam geçmiyor hep yara bere oldu ayaklarım böyle bişi başına gelen var ki bana yardım edebilir mi