Barlasinannesi ben aldım. Rossmandan 3 lt hacimli aldım büyük baya. Üstüne yazı da yazılıyor. İlk doğduğunda giyecek, foto çekiminde giyecek, bebek bezi, ağız mendili vb her şeyin ne olduğunu yazdım. kendim için de depend, atlet çamaşır onları kilitli poşete koydum. İkimizin eşyalarını da ayrı ayrı Küçük birer hurca koydum. Onları da kabin boy valize:)))