Hıçkırık diyenleriniz olucaktır ama değil uzun süreli ve hep böyle dümdüz uzandığımda karnıma kumandayı koyuyorum sürekli atıyo böyle kesintisiz nefesimden dolayı filan değil bildiğiniz atıyo kumandadan çok rahat görüyorum ve elimi koyduğumda hissediyorum bu nedir kalp atışı değildir heralde bilen yada yaşayan varmı acaba🌸 27+5 haftalığız