Ozlemm hayır hiçbir şey yapmadım,hatta tam tersine doğumu tetikleyici şeylerden kaçındım.çünkü planlı sezeryan olup doğumla beraber başka operasyon da geçirecektim.ama şimdi doğum başlayınca ertelendi,bir sorun olmazsa normal doğum yapacağım.
Hiçbir şeyim de yoktu sadece son iki gündür aşırı kasık ağrısı çekmeye başlamıştım meğer açılmam başlamış.