Bir yıl önce boş gebelik, şimdi de kimyasal gebelik olunca doktorum yumurta kalitesini arttıralım dedi, q-folin diye bir ilaç verdi koenzim Q10 takviyesi , bu yumurta kalitesini arttırıyormuş internette de öyle yazıyor. Bu takviyeyi kullanıp faydasını gören oldu mu ? İçinde ayrıca folik asid ve d vitamini de var.