Merhaba hanımlar ben 32+3 gebeyim perinatolojıye gittim plasentada kanama alanları olduğunu Bi tanesinin yaygın olduğunu söyledi, bebek 3 hafta da önde gidiyormuşdown sendromu olabılır dedi. 3 gün hastanede kaldm seker tansıyon takıbı için iyi cıktı hersey. Benm durumumu yasayanlar varmı ?