KorkuluAnne Merhaba, inşallah güzel haberler alırsınız. Ağrılarınız da bir an önce geçer inşallah. Çok zor oluyor beklemek gerçekten ama kendinizi üzmeyin pozitif düşünmeye çalışın. Devlette mi yaptırdınız? Eğer öyleyse arada bir kontrol edin sonucu, bana da 3 hafta sonra dediler 2 hafta kadar sonra çıktı sonuç.