AspenKarmen Kızlar iğne vuruluyorum 1 aydır kullanıyorum kollarımdan yapıyorum. İki gün önce iğneden sonra acısı bi türlü geçmedi hala acıyo ve içinde ceviz gibi bi şişlik var. Normalden farklı bişey yapmadım ama neden olmuş olabilir acaba
Nazendehanim AspenKarmen iğneden sonra biraz bastirdiysaniz kan deri altına yayılıyor gibi bir video izlemiştim ben de 2 aydır vuruluyorum bir kere şişlik oldu . Hep aynı bölgeye vurdugumuz için bence acı yapıyor ilk zamanlar benim çok acimazdi ay derdim geçerdi şimdi yarası soyulmuş ete iğne batırır gibi acıyor.Gobekten vurmayı deneyin kollarınız biraz dinlenmiş olur 1 gün göbekten vursaniz bile fayda eder benim göbek çok acıyor ama bir kere vuruyorum iyilestikce
TazeAnne06 AspenKarmen normal o genelde herkeste oluyor bende de olmuştu 3 ay kullandım kolumdan ve göbeğimden