MaşaAllah 6 saat sancı çektim normal doğum yaptım 10dk falan ağrım oldu kendi başıma kalktım wc gittim bebeğime baktım sağıma saoluma dönüşüm rahattı hareketimde kısıtlanma yaşamadım sezeryan olsam biraz zor olurdu bnm için bebeğinizin tercihi normalse risk yoksa asla şaşmayın ama bebiş sezeryanı tercih ederse üzülmeden sezeryanda olunur tabiki herşeyden önce anne ve bebeğin sağlığı ☺️