prsnm bu yaklaşım çok yanlış. gebelik başında genelde 15 gün veya ayda bir kontrol yapılıyor ve ufacık bebekteki anomaliyi normal muayenehane ultrasonlarında tespit etmek çok zordur. radyologa veya perinatoloğa gittiğinizde farkı zaten fark ediyorsunuz. mesela ben 2 li ve 4 lü testlerimi yaptırdım hiçbir sorun görülmedi. kilo alımım normal ve bebeğin kilosu suyu herşeyi de normal ilerledi. detaylı ultrasona girdiğimizde ise rahim damarlarımda direnç ve bebekte atnalı böbrek anomalisi görüldü. ve burada normal seyreden klinik herhangi bir sorun görülmeyip detaylı ultrasonda çok ciddi anomalilerle geeliği sonlandırılmak zorunda kalan anneler okuduk(rabbim hepsine sabır ve sağlıklı evlatlar nasip etsin). yani örneklerde de açıkladığım gibi detaylı ultrason sıkıntı görülen anne adaylarına değil tüm hamilelere yapılması gereken önemli bir tetkiktir. mesela benim bebeğimdeki sorunun tedavisi yok ama oluşabilecek rahatsızlıkları bildiğim için bebeğimin bakımını buna göre yapacağım ateşlendiğinde veya enfeksiyon yaşadığında acaba nesi var diye bebeğimi doktor doktor gezdirirken vakit kaybetmeyeceğim.