birmelekannesi0 Kızlar 25 derece altında saklayın yazıyor kutuda, artık havalar ısındı diye bugün buzdolabına koydum acaba yanlış mı yaptım, siz nasıl muhafaza ediyorsunuz ?
Boniboncuk birmelekannesi0 ben gardropta saklıyorum guneş gormemesi gerekıyor eczacımda o şekilde söyledi
mor_menekse birmelekannesi0 kızlar ben dolap olayını bilmiyordum doktorda öyle bişey demedi. Şimdi araştırdım dolapta saklamayın diyor .oda sıcaklığında saklanır diyor 25 derece altı.bence evin en serin odasına koyun. Buz dolabı pek mantıklı gelmedi.