Babybaby033 Kızlar bebeğimin kafası yukarda doktor bu saatten sonra dönmesi cok düşük ihtimal makat geliyor kendini sezaryana hazırla dedi ne düşünüyorsunuz sizce döner mi
aylinpalaa Babybaby033 valla benim doktorumda en fazla 34-35e kadar döner öbür türlüsü çok nadir olur demişti, nasip nasıl gelirse gelsin sağlıkla gelsin🤲🏻
Eslemmiraaa Babybaby033 valla canım bizde makat geliş gün aldık dönmüyorsa yapacak bişi yok artık yerleri çok daraldı çeviremezler 37 haftalığım bende
Nur123aa Babybaby033 canım benimde 35 haftada başı yukardaydi bir hafta sonra döndü onlar doğuma yakın dönüyorlar ama kimi de dönmüyor sen iki duruma da hazırla kendini ben öyle yapmıştım stres yapma
TospilikVeAnnesi Bence daha erken 3 hafta daha var önünde , ellerin yerde yürümeyi dene öyle dönebiliyormuş, veya bir ebeden destek alabilirsin canım onlar uygun pozisyona getirebiliyorlar
Eslemmiraaa Babybaby033 bizim bi tık erken farklı sebeblerden dolayı 37+5 de alacak hocamız bebişim plesantadan yeterince beslenemiyor kistlerimiz var ondan ama plesanta durumumuz olmasaydı 20 hazirana 39.haftama gün vermişti sezeryan için makat gelişden dolayı böyle kistler olumca erkene çektik
Aslihan-_-95 Babybaby033 benim doktorum %70 döner demişti 39-40 a kadar bekleriz demişti 37 ye doğru döndü
Kbraaz Babybaby033 benim de 32 den beri makattı. Bugün 38+2 yiz dönmedi . Pazartesi gününe sezeryan verildi. Benim ki dönmedi umarım sizinki döner 🙏🏻
Mervehorata92 Benımse 37 donmedı sezaryan gunu verdı doktor 39 dolunca o gun verdı hemen daha fazla bekletemeyız bebek ıcın ıyı degıl kordon dolanması olur dedı bende tamam dedım