___Havva27 Ayaklarım aşşırı sıcak sanki 2 3 kat çorap gitmişim gibi şeker yüklemesi yapmadm gebelik şekeri olabilir mi 😢
Ozlm0916 ___Havva27 30+1 bende aynı cayır cayır yanıyo açlık sekerimide bakildi gecen hafta saglik ocaginda bise cikmadi sisiyoda bide
aylinpalaa ___Havva27 şekerden şüpheleniyorsanız sağlık ocağından aç tok olacak şekilde kan verebilirsiniz. Geçmiş olsun 🌸
___Havva27 Ozlm0916 😢bnm de öyle aşşırı sck ilk haftalrda ısınmayan ayaklarım şimdi alev topu umarım ödem dir
Oguzhan_meral_18 Benimde 37. Haftamda ayaklarımın altı çok yanıyordu ayakta durmaya zorlanıyordum doktoruma sordum ödem topluyordur dedi dediği gibi ayaklarım şişmeye başladı ve gerçekten ödem yani şiş şiş ayaklarım şuan 38+2 deyim hala yanıyor