Rabiakltk5 Evrim622 evet ben adet sancısıda çektim canım adet olmayı beklerken 4 haftalık hamileymişim meğerse
Evrim622 Rabiakltk5 Yaklaşık 3,4 gündür yaşıyorum.Normalde böyle bacak ağrısı çektiğim zaman adetim gelirdi ama şuan bir şey yok.Adet olma tarihim 10 Haziran da görünüyor.Hala ara, ara beyaz akıntım var.
Bkrts_irem6513 Evrim622 Ara ara beyaz akıntı hamilelik belirtisi mi acaba benimde üç günüm var da bugün baktım bayağı bir beyaz akıntı gelmiş o yüzden soruyorum
20tugba Evrim622 benimde beyaz akıntı gelmişti adet olmadan önce ordan anlamıştım hamile oldugumu gününde test yaptım çıktı. Suan 5+3 deyim. İnş sizin de vardır. Allah kucagımızı boş bırakmasın
Evrim622 Bkrts_irem6513 olabilir belki de genelde öyle okuyorum yorumlar da ama işte en garantisi adet tarihinin geçmesini beklemek
Evrim622 20tugba İnşallah 🙏 çok sağolun Allah sizinde kucağınıza evladınızı sağ Salim almayı nasip etsin 🥰bir durum olursa haber ederim adet günümün geçmesini bekliyorum test yapsam çıkar mı
Bkrts_irem6513 20tugba canım merhaba Benimde adetime 3 gün kala beyaz akıntı gelmeye başladı Adet 1 hafta öncesinde hiç akıntım gelmiyordu 3 gün kala her lavaboya gittiğimde baktım beyaz akıntı geliyor sürekli senin de mi öyleydi canım
Evrim622 20tugba 10 haziranda adet günüm gösteriyordu takvimde bugün açık pembe şeklinde kanamam geldi :( üstüne görme olsa keşke
20tugba Bkrts_irem6513 evet beyaz süt gibi bi akıntı geliyor benimde adet tarihime yakınken gelmişti ayrıca göğüslerinizi kontrol edin üst kısımda agrı varsa gebelikten şüphelenebilirsiniz. inş oyledir 🙏
Bkrts_irem6513 20tugba üstü kısmı nasıl yani kusura bakma canım anlayamadım Bu arada oturduğum zaman belimi hafif büktüğümde belimde çekme oluyor
20tugba Bkrts_irem6513 göğüslerimizin üst kısmı işte yüzümüze bakan kısmındn bahsediyorum nasıl acıklayım bilemedim 😀 ben adet olcagım zaman göğüslerimin alt kısımlarında acı olurdu hamilelikte fark ettim üstleri acıodu tabi herkes için aynı sey gecerli olmayabilir ben deneyimlerimi paylaştım sizinle 🙌
20tugba Evrim622 devamlı geliyorsa hamilelikten şüphelenmek cok doğru olmaz hevesinizi kırmak istemem ama.😔 İnş beklediğiniz haberleri alırsınız 🙏
Evrim622 20tugba 🙁bugün 2.günüm adet kanaması sanırım geçen ay 2 gün kanama oldu 3.gün leke şeklinde gelmişti
20tugba Evrim622 ovülasyon testi alın isterseniz instagramda bi gebenin günlüğü mü oyle bi sayfa vardı o kadın satıo ben kullanmadım ama kullanıp hamile kalan cok sayfasını görmüştüm